Monday, October 19, 2009

Zaid Ibrahim berjaya selesaikan misi

Berkejarlah wartawan mencari Zaid dan Azmin. Cerita tentang pertelingkahan mereka disebar disegenap berita tanah air. Berkejar-kejar lah warawan, mencari berita sensasi berkenaan mereka. Sudah ku khabar, itu semua promosi percuma. Antara yang termakan umpan di dalam UMNO adalah Khairy. Khairy cukup berminat dengan isu tersebut dan turut memberikan komen.

Hari ni, Azmin sekali lagi menjelaskan dia dan Zaid tidak mempunyai sebarang masalah. Klik sini. Menurutnya, Zaid bercuti. Zaid sedang menyiapkan kertas kerja untuk Pemimpin PKR. Bila komen itu tersebar, Zaid sudah pun pulang dari Sarawak.

Zaid menjelaskan dia sempat berjumpa dengan beberapa orang pemimpin rakyat Sarawak. Dianggarkan 60 ke 70 orang 'ketua kaum' sempat di temui. Klik sini untuk keterangan lanjut. Didalam wawancara tersebut, dia turut menjelaskan rakyat Sarawak masih bersemangat untuk bersama PKR. Itu lah misi yang cuba di perolehi.

Licik .. satu permainan licik. Yang kena bohong adalah UMNO. Ikuti rancangan selanjutnya nanti. Sarawak bukan negeri yang mudah untuk di bolosi. Berapa ramai pemimpin PKR yang tidak di benarkan jejak kaki di sana? Tapi Zaid Ibrahim berjaya ke sana dengan mudah membawa bersama wartawan yang turut membawa berita untuk di khabarkan untuk orang ramai.

No comments:

Post a Comment